Tak trochu neplánovane sa nám predĺžila dovolenka v Chorvátsku.

17. 07. 2014 16:28, Bazala Marián, 10 komentárov

Kongo nešiel na sústredenie, tak naši Seničania vyrazili neplánovane do Chorvátska, veď na Vire je krajšie ako na Kunovskej priehrade. Neprekvapíme ich aj my? To bola aktuálna otázka na nedeľu?

Mali sme naplánované ísť k moru až o týždeň v sobotu večer. Zmena! Ideme o 5 dní skoršie, v utorok večer. Balíme a ideme za nimi. Linduška bude mať radosť. V rýchlosti som na strechu som hodil 2 windsurfingy a večer sme vyrazili.

Ráno sme si už dávali čajík o 750 km ďalej, na našom obľúbenom mieste, na ostrove Vir.

Linduška ešte spala. O to bolo prekvapenie pre naše slniečko väčšie. Babinka moja, deduško Marián. Oči mala jak pinpongové loptičky. A bolo veselo.

Ubytko bolo výborné.

Bývali sme v novom českom rezorte, priamo pri mori. Mali sme aj vlastný bazén, veľkú terasu a pekný bar, kde išli české televízie.

Večer čo večer bol plný bar mudrlantov, ktorí sledovali futbal z Brazílie. My, Slováci, sme mali šťastie, že nepostúpili ani Češi. Inak by sa to tam nedalo vydržať. Kongo hral za Spartu, tak ho brali za svoju celebritu. Dovolenka tradične.

Ja som sa trápil na surfe a zvyšok nášho zájazdu sa močil buď v bazéne, alebo v mori.

Kóňovci neobsedia na mieste, tak sme večer chodili na kávičku a na večeru do Ninu alebo Zadaru.

Raz sa Linduška za celý deň tak vyšťavila, že nám prespala celú Zadarskú večeru.

Až západ slnka ju prebral.

Bolo super až dovtedy, kým sme sa nešli vyblázniť na nafukovací hrad.

Kóňovci a starý Bazala vyvádzali jak malé deti. Len zrazu Bea, ktorá sa na nás len postojačky pozerala a zabávala sa, spadla na zem a koleno mala v riti, presnejšie teraz po magnetickej rezonancii vieme, čo sa jej stalo. Odborne to je: mediálny meniskus-komplexná ruptura- vertikálna na rozhraní predného rohu a tela menisku, horizontálna v prednom rohu menisku. Ale ináč pre laikov: meniskus v prdeli.

Tak a teraz čaká na operáciu. Nuž čo koleno sa zaviazalo a Bea s bolesťami šmatlala.

Je sobota a sťahujeme sa asi o 800 metrov k našej domácej, kde za nami v nedeľu príde druhá vnučka Stelluška so svojou rodinou.

Večer sa lúčime s Linduškou a spol..

Máme 8 hodín pre seba . Ráno je už pri nás Stelluška, Zuzana, Nika a Igor.

Konečne sa zbavujem menšieho surfu, ktorý odovzdávam Igorovi. Na tom menšom som sa pekne vytrápil.

Štart bol horší, ale keď sa rozbehol bolo to super, len som sa dosť často topil pod plachtou.

Tu ho máš a ja si beriem môj starší, o 15 litrov väčší. A bolo to. Vyliezol som naň a žiadny vetrisko ma nezhodil. Tých 14 kg, čo som od jesene zhodil, bolo cítiť. Všetko išlo lepšie. Bol som jak Pepek námorník po konzerve špenátu.

Igor sa trápil na menšom, že vraj je pokazený, že ho nevie naštartovať,

hahaha, ale poobede sa mu to podarilo a už behal po mori.

Raz nás poprosil jeden Moskovčan, že či mu surf nepožičiame. Kuknem na neho, mal asi 120 kg Hovorím, že je tlstý a ťažký. Naše surfy nie sú pontóny a pre neho sú malé. Nevadí, požičiavam, aspoň si niečo nafotím. Moskovčan sa trápil a vyššie ako na kolená sa nedostal.

Váhu neoklameš, nie sme Ukrajina. Stelluške sa pri mori páčilo. Jé jé jé bol jej prejav radosti zo slanej vody.

Teraz sme sa už netúlali po večeroch po Zadare, ale všetko sa orientovalo podľa spánku Stellušky.

Len raz sa nám podarilo vybehnúť aj do Zadaru. Pláž sme mali pod oknami ale aj tak sme poobede chodili na opačnú stranu ostrova.

Tam bolo menej Čechov a hlavne more bolo plytké a Stelluške sa tam lepšie chodilo v mori. Raz ma pri surfovaní dofúklo na takú miestnu pláž absolútne bez ľudí, len s domácimi. Tak naša kolóna prišla poobede sem. Super atmosféra. Na pláži len traja dedkovia hrali petang a tri babky klebetili.

Žiadni Česi, Maďari a hlavne ticho. Nikto nekričí: Mámo tady je more, a je to slaná voda, Mámo pivko a večer budou buřty z Lidla, čo jsem tak výhodne koupil!!!. a pod.

Stelluška už pekne chodila, ale potrebovala by sa niekoho držať za prst. Raz sa tak pekne hrala s Nikou, zrazu Nika kričí: „ už chodí sama" a naozaj Stelluša začala sama chodiť.

Najprv po izbe a potom aj sama. Na tých jej chudých nožičkách sa dokázala sama udržať. Bola to radosť a zároveň sranda, pozerať ako ide tá potvorka.

Nie že by chodila pomaly, ale ide rýchlo jak Messi. Nepadala na zem ako Brazílski futbalisti. Páčilo sa jej motať kde len sama chce.

Raz sa tak surfujeme s Igorom a zrazu idú tri motorové člny.

Keď zbadali Igora, tak sa zoradili pekne vedľa seba a priamo na neho. Zobrali si ho medzi seba a zhodili ho zo surfu. Tak Igor mal o zábavu postarané, neutopil sa...

Ešte sa raz v noci pepani nevedeli vmestiť do kože a večer si spravili pekný ohňostroj .

A to už celý ostrov vedel že sú na Vire aj Pražáci.

Dovolenka to bola výborná.

Kto nemá ešte také hračky ako vnučky, tak nech poprosí mladých, že chce takú hračku.

Mne sa naše hračky Linduška a Stelluška veľmi páčia a mám ich rád.

Dovolenka s nimi je iný level ako len sám s Babkou.

A už sa teším na budúcu dovolenku s mojimi malými a veľkými bosorkami.

Diskusia k článku

pridať komentár
Meno*:
Email*:
Text:
emoticon emoticon emoticon emoticon emoticon emoticon emoticon emoticon emoticon emoticon emoticon emoticon emoticon emoticon emoticon emoticon emoticon emoticon
 * nepovinné údaje
Autor: Nika
Dátum: 24. 1. 2015 o 10:31
super fotky maroš super dovolenka hádam tam ešte pôjdemeSUPEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER
Autor: nika
Dátum: 9. 10. 2014 o 19:21
SUPEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER
Autor: Rastislav MAHDAL
Dátum: 29. 7. 2014 o 10:56
Autor: Nika
Dátum: 24. 7. 2014 o 12:17
Maroš fakt,tie fotky sú super.Najlepšia dovolenka. Pre mňa bola super pre toto:naučila som Stellušku chodiť ,a užíval som si s rodinou
Autor: Zuzana
Dátum: 19. 7. 2014 o 21:01
Oci vazne super napisane!!!som sa nasmiala!!!
Autor: Beáta
Dátum: 18. 7. 2014 o 9:45
Bola to parádna dovolenka, ale ako pre koho. Ja som si tam odtrpela svoje, nebyť vnučiek , tak tam 11 dní nevydržím.Ku kolenu sa mi pridal ešte zápal priedušiek.
Autor: Vierka M.
Dátum: 18. 7. 2014 o 7:52
Parádna dovolenka. Na Teba, Marián, sa to dobrodružstvo proste lepí. Ale máš naozaj pekné hračky.
Autor: Oto
Dátum: 18. 7. 2014 o 7:41
pekné fotky, pohoda, tíško závidím...
Autor: lucia
Dátum: 17. 7. 2014 o 22:48
Jej oci kraaaasne si to napisal...perfektna dovolenka na nasom najoblubenejsom mieste!
Autor: Ondrej
Dátum: 17. 7. 2014 o 21:26
Ozaj parádna dovolenka to musela byť